Dag 8 - Reisverslag uit Bolívar, Colombia van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Bolívar, Colombia van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Deens

Blijf op de hoogte en volg Denise Paola

23 Juli 2015 | Colombia, Bolívar

Hola

Weer een verslagje van mij. Ik ben op dit moment in Bolivar samen met mijn broers en moeder. Het is hier nu 11:13 en ongveer 32 graden.

Gister ochtend stond ik om 6 uur onze tijd op. Zodat we genoeg tijd hadden om klaar te maken voor de vliegreis. Ik heb dinsdag nacht bij mijn broer geslapen. Hij woont het dichtste bij El Dorado dus dat was het makkelijkst. Toen we aangekleed waren gingen we in een taxi naar het vliegveld. Toen we daar aankwamen hebben we onze bagage afgegeven. We waren ruim op tijd dus ik kon nog even connecten met de wifi op het vliegveld. Toen we het vliegtuig in konden hebben we ongeveer anderhalf uur gevlogen en toen waren we er al. Het was de eerste keer vliegen voor mijn broertje en die was helemaal zenuwachtig.

Het moment dat ik uit het vliegtuig stapte werd ik eigenlijk omver geblazen door warme lucht. Het is echt ontzettend warm hier. We werden opgewacht door een tante van mij en gingen toen in een taxi naar een soort standplaats voor busjes of zo iets. Ik vroeg aan mijn broertje hoe lang we moesten rijden en hij zei een uur. Maar dat bleken er dus uiteindelijk 3 of 4 te zijn. Het was echt ontzettend lang en saai. Onderweg kwamen we nog een loslopende militair tegen. Met geweer en alles. Alles er op en er aan. Ze rijden hier in het noorden met paard en wagen en met ezel en wagen, het is hier weer ontzettend anders dan in Bogota. Onderweg zijn we gelukkig nog even gestopt om brood en yoghurt te kopen. En toen heb ik het laatste uur geslapen.

Toen we aankwamen op de eindestemming dacht ik dat mijn oma daar ook woonde. Maar dat was dus niet zo. Vanaf die plek was het nog 10 minuten. Maar niet met het busje, we gingen op motors. En dat was echt ontzettend cool. Ik en mijn broertje gingen achterop bij iemand en zo reden we naar Bolivar. Onderweg moesten we door een bende met koeien rijden want die lopen gewoon los op straat, Net als paarden. En kippen, en varkens met biggetjes. Noem maar op, het loopt hier bijna allemaal los.

En na die 10 minuten waren we bij mijn tante haar huis. Ze waren zo blij me te zien en ik hun natuurlijk ook. Mijn oma was er ook en ze is zo klein en lief. Ik heb me meteen omgekleed, korte broek, hemdje en slippers en toen gingen we buiten zitten.

Ik zit momenteel in een soort internet cafe, maar het is zo ontzettend warm dat ik niet echt meer normaal kan denken.

Daarom ga ik maar afsluiten

Ik zal proberen snel weer wat te schrijven

Oh ja, voor foto`s kunnen jullie op mijn facebook kijken. Hier uploaden gaat nogal lastig.

www.facebook.com/swaggielilfishnemo

Chao

Denise

  • 24 Juli 2015 - 00:02

    Lars :

    Swaggielilfishnemo :')

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise Paola

Hoi allemaal! Welkom op mijn blog. Ik zal hier zo vaak mogelijk updaten over mijn reis naar mijn thuisland Colombia. Hopelijk vinden jullie het leuk om over mijn ervaringen te lezen. Chao, Denise

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 8256

Voorgaande reizen:

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Reis 2015

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Colombia 2018

Landen bezocht: