Mijn reis. - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu Mijn reis. - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu

Mijn reis.

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise Paola

08 Juli 2015 | Nederland, Valthermond

Hoiiii lezers van mijn reisblog!
Dit is mijn reisblog en hier kunnen jullie mijn reis volgen die 16 juli van start gaat. Voor de mensen die niet weten waar ik heen ga, ik ga naar Bogotá, Colombia. Dit ligt in Zuid Amerika en hier ben ik geboren. Maar omdat ik geadopteerd ben, heb ik nooit iets van het land gezien (Ik ben als baby al naar Nederland gekomen). Ik ga voor 4 weken naar Colombia en ik verblijf bij mijn biologische vader die samenwoont met zijn vrouw en zijn drie dochters en kleindochter. Ik ken sinds 2012 mijn biologische ouders dus gelukkig kan ik bij een van hun verblijven tijdens mijn reis. Dit is heel fijn omdat ik dan niet in hotels hoef te verblijven en niet alleen over straat hoef. Colombia is niet zoals Nederland en het wordt sterk afgeraden om alleen over straat te gaan. Dus gelukkig mag ik bij mijn vader blijven. Mijn moeder woont in Venezuela, maar daar kan ik niet naar toe omdat de grens van Colombia en Venezuela te gevaarlijk is om over te gaan. Vooral omdat ik alleen ben en uit het Westen kom. Om die reden komt mijn moeder naar Bogotá, samen met mijn broertjes. Samen met hun vlieg ik met een binnenlandse vlucht naar Bolivar, dat is in het noorden en hier woont de familie van mijn moeders kant, mijn oma, ooms, tantes, neefjes en nichtjes.

Wil je op de hoogte blijven van mijn reis? Dan kun je je inschrijven voor mijn mailinglijst en ontvang je elke keer dat ik een nieuw verslag upload een mailtje!

Tot snel!
Denise :)

  • 09 Juli 2015 - 00:14

    Ursula Van Hilten:

    Wow Denise wat super gaaf en stoer dat je dit doet. Wij hebben jou als baby in Colombia meegemaakt tijdens ons eigen adoptie avontuur. In Nederland ook nog bij elkaar op visite geweest en Lorenzo kennen we ook als baby. We nopen je reis te mogen volgen en wensen je een te gemke ervaring. Groetjes aan Bert, Leontine en Lorenzo van Frank, Ursula, Ashwin en Tanisha.

  • 09 Juli 2015 - 18:16

    Hennie Wiebing:

    Ik wens jou een heel goede reis, geen brokken . En vooral alles wat je er van verwacht, en dat je daar heel veel van geniet. Succes.

  • 12 Juli 2015 - 12:46

    Henri Mulder:

    ik wens je een prettige reis en tijd toe samen met allen die je lief zijn. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en je ontmoetingen met familie. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise Paola

Hoi allemaal! Welkom op mijn blog. Ik zal hier zo vaak mogelijk updaten over mijn reis naar mijn thuisland Colombia. Hopelijk vinden jullie het leuk om over mijn ervaringen te lezen. Chao, Denise

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 8268

Voorgaande reizen:

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Reis 2015

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Colombia 2018

Landen bezocht: