Naar mama!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu Naar mama!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu

Naar mama!!

Blijf op de hoogte en volg Denise Paola

21 Juli 2015 | Colombia, Bogota

Hola everyone!!!

Als verrassing ga ik nu al naar mijn broer die in Bogotá woont, mijn moeder is nu bij hem! Ik ga over 5 minuten weg dus ik laat via een kort berichtje even weten dat ik weg ga! Woensdag ga ik vliegen naar Bolivar. Hopelijk kan ik voor die tijd nog iets plaatsen maar ik neem de laptop niet mee.

Hopelijk tot snel!
Kusjes Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise Paola

Hoi allemaal! Welkom op mijn blog. Ik zal hier zo vaak mogelijk updaten over mijn reis naar mijn thuisland Colombia. Hopelijk vinden jullie het leuk om over mijn ervaringen te lezen. Chao, Denise

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8265

Voorgaande reizen:

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Reis 2015

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Colombia 2018

Landen bezocht: