Dag 2 - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Deens

Blijf op de hoogte en volg Denise Paola

18 Juli 2015 | Colombia, Bogota

Dag 2 is aangebroken, in Bogotá is het nu 11:12. Normaal gesproken kom ik nu pas mijn bed uit maar momenteel ben ik al minstens een uur aangekleed en heb ik gegeten en gedouched.
Voor ontbijt had ik gebakken ei met mais, cornflakes en koffie. Ik ben geen koffie drinker maar de koffie hier is echt goddelijk. Wat niet vreemd is want Colombia is een koffie land.

Gisteren ben ik naar mijn tante geweest, samen met mijn vader en zus Paola, waar we gegeten hebben. De lunch bestond uit rijst met vlees en aardappelpuree, als toetje was er rijst met melk. Mijn tante is echt een leuke vrouw, ze was heel blij dat ik er was en de lunch was speciaal voor mij.
Die middag moest mijn vader werken, dus Paolita (mijn zus) en ik waren alleen en ik heb haar geprobeerd uit te leggen hoe het Nederlandse schoolsysteem werkt. Toen Guille (mijn stiefmoeder) thuis kwam hebben we wat gegeten en zijn we naar Guille's moeder gegaan. Dat was eigenlijk best wel raar. Ik voelde me een beetje een buitenstaander omdat ze allemaal Spaans spreken en ik er echt geen woord van begrijp. Dus ik was best blij toen we weer terug gingen. Dat klinkt misschien heel dom maar op dat moment voelde ik me best wel alleen.


Straks gaan we naar het ziekenhuis waar ik ben geboren, met de bus. Dus dat word een lekker emotioneel tripje haha. Ik ben nu lekker een tosti aan het eten, en straks een lekker kopje koffie.

Morgen gaan we naar een pretpark genaamd Salitre Magico. Het is echt mega groot en er zijn zieke attracties. Dus ik ben benieuwd!

De indruk van Bogotá is een woord: Wow. Het is zo anders dan Nederland. De mensen, de lucht ( benzine lucht everywhere). Echt alles. Wat me ook echt opvalt is dat de vrouwen het heel belangrijk vinden hoe hun nagels er uit zien. Dat is echt een must have hier volgens mij, verzorgde nagels. En aangezien ik nagels bijt waren ze helemaal verbaasd hier. Mijn andere zus, Liliana, heeft mijn nagels de eerste avond dat ik hier was gedaan en gelakt. En elk moment dat ik stiekem nagels wil bijten zegt er iemand dat ik dat niet mag doen zodat mijn nagels mooi lang kunnen groeien. Echt grappig.

Nou dat was wel weer een stukje van mijn leven op het moment.

Ik schrijf snel weer wat, en ik zal ook wat foto's uploaden van de omgeving.

Besos,
Denise :)





  • 18 Juli 2015 - 21:58

    Leontine:

    wat een veranderingen een rijst etende en koffiedrinkende denise met nagels!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise Paola

Hoi allemaal! Welkom op mijn blog. Ik zal hier zo vaak mogelijk updaten over mijn reis naar mijn thuisland Colombia. Hopelijk vinden jullie het leuk om over mijn ervaringen te lezen. Chao, Denise

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8254

Voorgaande reizen:

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Reis 2015

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Colombia 2018

Landen bezocht: