Opnieuw naar Colombia - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu Opnieuw naar Colombia - Reisverslag uit Valthermond, Nederland van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar Colombia

Blijf op de hoogte en volg Denise Paola

29 April 2018 | Nederland, Valthermond

Hoi lieve mensen,

Na 3 jaar ga ik weer op reis naar mijn geboorteland Colombia. En deze keer ga ik niet alleen, maar samen met mijn vriend Lars, met wie ik al 4 jaar samen ben. We gaan een aantal maanden het land ontdekken en iedereen ontmoeten. Aankomende dinsdag, 1 mei gaan we al vliegen! Super snel!

Zoals velen van jullie weten, ben ik geadopteerd uit Colombia en ken ik sinds 2012 mijn biologische ouders. Tijdens mijn vorige reis verbleef ik bij mijn beide ouders een aantal weken (zij zijn niet samen namelijk) en dit keer zal dat ook zo zijn.

Mijn vader is verhuisd en woont nu in een zelf gerenoveerd appartement in Soacha, een department in Bogota. Mijn moeder woont nu in Santa Marta, dit is aan de kust. Dus Lars en ik kunnen ook nog lekker aan het strand genieten van het tropische weer! Waar hij heel erg naar uitkijkt haha.

2 jaar geleden op 1 juni is mijn moeder nog bevallen van een zoontje. Hij heet Jeronimo Rojas Rodriguez en hij word dus bijna 2! Ik heb mijn kleine baby broertje dus ook nog nooit gezien en dat zal deze reis ook voor het eerst zijn.

Ook vier ik voor het eerst mijn verjaardag in mijn geboorteland met mijn echte familie. 4 mei word ik namelijk 20!!!

Kortom, veel dingen die gaan gebeuren en die gepland staan en ik heb er ontzettend mega super veel zin in. Net als vorige keer kan je je aanmelden voor de mailinglijst en ontvang je elke keer dat ik een bericht upload een mailtje. Ook kan je mij toevoegen op Facebook waar ik foto's en dergelijke zal uploaden. Onder het kopje Reisdetails kunnen jullie alle linkjes naar mijn social media vinden.

Xoxo,

Deens


  • 29 April 2018 - 21:38

    Lars:

    Wordt leuk lieverd

  • 29 April 2018 - 22:00

    Philip Evers:

    Good luck girl! Enjoy

  • 29 April 2018 - 22:37

    Horlings:

    Geniet dr van samen met je vriend lieverd!!

  • 29 April 2018 - 23:34

    Leontine:

    Deni geniet ervan
    we gaan uitzien naar al jullie belevenissen

  • 30 April 2018 - 19:50

    Gonny Wieringa:

    Ik wens jullie een geweldige,gezegende tijd in Columbia!!!

  • 30 April 2018 - 20:36

    Anja Roodhardt:

    Hallo Dense en Lars,

    Wij wensen jullie een hele fijne tijd in je geboorteland. Geniet ervan.
    Wij vindne het erg leuk om jullie belevenissen te volgen.

    Govert en Anja Roodhardt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise Paola

Hoi allemaal! Welkom op mijn blog. Ik zal hier zo vaak mogelijk updaten over mijn reis naar mijn thuisland Colombia. Hopelijk vinden jullie het leuk om over mijn ervaringen te lezen. Chao, Denise

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 8271

Voorgaande reizen:

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Reis 2015

01 Mei 2018 - 30 November -0001

Colombia 2018

Landen bezocht: