In Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu In Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Denise Paola van Keeken - WaarBenJij.nu

In Parijs

Blijf op de hoogte en volg Denise Paola

01 Mei 2018 | Frankrijk, Parijs

Bonjour hon hon baguette,

We zijn nu op het vliegveld in Parijs. ‘S ochtends om 10:17 hadden we de trein vanaf Zwolle naar Schiphol airport. Mama heeft mij gebracht en uitgezwaaid. En Lars zijn moeder, broertje en zusje zijn met ons meegegaan in de trein.

Na gisteravond nog 5 deoderant sprays, 3 notitieblokken en 4 doosjes tandpasta (Lars) en 2 oogschaduwpalletten en 4 lipsticks ( Ik) aan onnodige ballast uit de koffers te hebben gehaald waren we er klaar voor.
Na aankomst op schiphol hebben we gelijk onze koffers gedropt, en we zaten netjes onder de 23 kilo allebei hebben we gedag gezegd en zijn we door de security gegaan. Het is gelukkig allemaal heel vlot gegaan.

De vlucht naar Parijs had een klein beetje turbulentie maar ik ben er dwars doorheen geslapen, natuurlijk.

En nu zitten we bij de gate in Parijs want we kunnen al weer boarden. Dus over een paaar uur zijn we in Bogotá!

Tot snel!

• 01 Mei 2018 - 17:29

Regina:

Goede vlucht naar Bogota lieverds

• 02 Mei 2018 - 18:31

Nora:

Leuk om je te volgen en hoop nog meer verslagen te zien

• 02 Mei 2018 - 19:07

Norita:

Super dat je naar Colombia gaat. Ben heel erg blij voor jou!